Dagboeken Pinksteren

4 Dagboeken
Vrouwen rond de Heiland
Vrouwen rond de Heiland
Vrouwen rond de Heiland is een herziene uitgave van de destijds goed lopende advents- en lijdenstijddagboeken Vrouwen rond de kribbe en Vrouwen rond het kruis. Deze bundel is aangevuld met stukjes over Hemelvaart en Pinksteren, zodat er bij elke christelijke feestdag een korte en inspirerende overdenking is.
Op weg naar pinksteren
Op weg naar pinksteren
Een dagboek bestemd voor de tijd van Pasen tot Pinksteren en concentreert zich op het werk van de Heilige Geest. Leidraad is de brief van Paulus aan de Efeziërs. Het is geschreven voor persoonlijk gebruik, maar ook geschikt gemaakt als projectboek voor kerkelijke gemeenten.
Samenleren II
Samenleren II
Maak van de dagelijkse bijbellezing een waardevol gezinsmoment met ‘Samenleren II’. In ‘Samenleren II’ biedt Wijnanda Hogendoorn handreikingen om bijbelleesmomenten tot waardevolle gezinsmomenten te maken. Het boek bevat creatieve handvatten om 25 weken lang iedere dag samen met de Bijbel bezig te zijn. Doordeweeks worden er korte momenten met enkele vragen en opdrachten aangeboden, voor de zondag is er een uitgebreidere verwerking beschikbaar. ‘Samenleren II’ is het tweede deel van een tweeluik en met name bedoeld voor de periode van het begin van het jaar tot en met Pinksteren, inclusief lijdenstijd en Pasen.
In het spoor van de Geest
In het spoor van de Geest
Vijftig dagen nadat Jezus gestorven is aan het kruis en opgestaan is uit de dood komt de Heilige Geest. De Geest wijst de leerlingen de weg en verkondigt hen zelfs toekomstige dingen (Joh. 16:12-15). Ook wij hebben de Geest nodig. We leven in een moeilijke en verwarrende tijd, maar het is Pinksteren geweest! De Geest van Jezus is uitgestort en zal ons helpen en leiden. In dit dagboek verdiepen we ons vijftig dagen in de persoon en het werk van de Heilige Geest. Eerst vanuit het onderwijs dat Jezus over de Geest geeft in Johannes 14-16. Vervolgens zien we vanuit het boek Handelingen hoe de Geest mensen inschakelt om van Jezus te getuigen. Aan de hand van concrete bijbelgedeelten komen we op het spoor wat de Geest doet in levens van mensen. Alles is erop gericht de Heilige Geest beter te leren kennen, in de hoop dat het verlangen groeit om elke dag achter Jezus in het spoor van de Geest te gaan.

Verdiep je Pinksteren-ervaring met Dagboeken van DagelijkseBroodkruimels

Ben jij op zoek naar diepgaande inzichten tijdens Pinksteren? Zoek niet verder! DagelijkseBroodkruimels biedt speciale Dagboeken voor Pinksteren, gebaseerd op Gods Woord, om jouw geloofsreis te verrijken.

Pinksteren is een tijd van herdenking en viering, een periode waarin we de neerdaling van de Heilige Geest gedenken. Het is een moment vol betekenis en groei in de christelijke traditie. In onze Dagboeken Pinksteren vind je dagelijkse overdenkingen, gebeden en bijbelverzen die je zullen helpen deze belangrijke gebeurtenis in de geschiedenis van het christendom dieper te begrijpen.

Onze dagboeken zijn zorgvuldig samengesteld om jou te begeleiden op je geloofsreis. Of je nu al jarenlang christen bent of net begint, deze dagboeken bieden inspiratie en reflectie. Ze zullen je helpen om Gods Woord beter te begrijpen en toe te passen in je dagelijks leven.

Bij DagelijkseBroodkruimels begrijpen we hoe belangrijk het is om dichter bij God te komen en te groeien in je geloof. Onze Dagboeken Pinksteren zijn ontworpen om je te helpen dat te bereiken. Dus waar wacht je nog op? Bestel vandaag nog jouw exemplaar en laat je leiden door Gods Woord tijdens deze Pinksterperiode.

Ontdek de kracht van Gods Woord in onze Dagboeken Pinksteren en laat je geloof bloeien als nooit tevoren. Bestel nu en ervaar de rijkdom van Pinksteren zoals nooit tevoren.

Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels