Dagboeken Stille tijd

9 Dagboeken
1 minuut dagboek
1 minuut dagboek
In dit 1-minuut dagboek van Zij Lacht staan 100 overdenkingen voor elk moment. De overdenkingen zijn kort; je bent er slechts één minuut mee bezig. De thema’s in het dagboek zijn actueel, uit het leven van alledag en sluiten aan op de onderwerpen uit het Zij Lacht gebedenboek. Het dagboek is niet bedoeld als vervanging van je tijd met God, maar als een waardevolle aanvulling voor de momenten tussendoor. Het dagboekje leent zich ook uitstekend om mee te nemen tijdens een weekend weg of op vakantie. Formaat: 12x15 cm
Een moeder naar Gods hart
Een moeder naar Gods hart
Stille tijd
Bidden
9789077669617
God heeft jou, als moeder, vereerd met een geweldige roeping. Mogelijkheden te over om je qezin zo lief te hebben, te bemoedigen en te dienen als niemand anders dat kan. Maar er wordt wel enorm veel van een moeder gevraagd. Waar moet je naartoe om verfrist en opgeladen te worden, zodat je al je beziqheden weer aankunt? Het antwoord naar God en Zijn Woord. En dit dagboekje wil je daarbij helpen; het biedt je _ hulp om je te richten op prioriteiten en je leven eenvoudiger te maken; _ beloften van God voor alles wat je nodig hebt, zoals kracht, rust en vrede; _ inspiratie om het geloof van je kinderen te voeden; _ wijsheid voor de vele uitdagingen van het ouderschap. Met Gods hulp en leiding kun je de moeder zijn die je kinderen nodig hebben! Elizabeth George is de auteur van een aantal bestsellers, waaronder Een vrouw naar Gods hart. Ze is ook een veel qevraaqd spreekster op christelijke vrouwen bijeenkomsten. Elisabeth en haar man Jim hebben kinderen en kleinkinderen, en ze zijn al meer dan dertig jaar actief in christelijk werk.
Spiegels, smileys en stille tijd met God
Spiegels, smileys en stille tijd met God
Stille tijd
9789033833052
Spiegels, smileys en stille tijd met God. Dagboek voor meiden. Een 365 dagendagboek bij de Bijbel voor meiden vanaf 11 jaar. Voor elke dag van het jaar is er een bijbeltekst met een kort, prikkelende stukje om te lezen. Met herkenbare thema's voor de doelgroep zoals liefde, jaloezie, keuzes maken, vriendinnen, eenzaamheid en vergeving. Dit bijbels dagboek biedt aan jonge meiden die opgroeien in een drukke wereld, een dagelijks moment van rust vinden bij God en helpt hen bij het leren luisteren naar zijn stem. Het dagboek valt op door de verzorgde uitvoering: een stevig karton-omslag en hippe typografie met een ovale stans in de cover en afgeronde hoeken. Hierdoor is het niet alleen een inhoudelijk goed product maar ook nog eens leuk om cadeau te geven of te krijgen!
Mijn getijdengebed
Mijn getijdengebed
Leven in balans: het geheim zit in de afwisseling van werken, bidden en lezen. Door bezig zijn af te wisselen met stilstaan en stil zijn. Zo wordt er al eeuwenlang dagelijks in de kloosters gebeden. Op het ritme van de tijd, op de 'scharnieren van de dag'. Met Mijn Getijdengebed kan iedereen deze prachtige vorm van bidden nu zelf ontdekken en Jezus zoeken in de stilte van het eigen hart. Zowel thuis als op het werk en onderweg. Alleen of samen met anderen. Mijn Getijdengebed is gebaseerd op de Bijbel in Gewone Taal. Met een leesrooster om de Bijbel in één jaar te lezen. Ook te gebruiken als dagboek, met voor elke dag een bijbeltekst en een meditatie. Doordat Mijn Getijdengebed is gedrukt op dun bijbelpapier, is het een handzaam en compact boek dat makkelijk mee op reis kan.
Stille tijd voor vrouwen
Stille tijd voor vrouwen
Stille tijd
9789087184612
Elke dag even stil zijn met de Schrift ... Daarbij is dit Bijbelse dagboek dat is samengesteld uit de werken van de bekende predikant C.H. Spurgeon (1834-1892) een goede hulp. Hij had de gave om de boodschap van Gods Woord heel dichtbij te brengen. In dit dagboek blijkt dat uit het leven van alleenstaanden, echtgenotes, vrouwen zonder kinderen, moeders, weduwen, zieke vrouwen, enzovoort. Het betreft vrouwen uit de Bijbel én ontmoetingen in het pastoraat. Vrouwen die dit dagboek ter hand nemen zullen zichzelf in de vele ‘nadenkmomentjes’ zeker herkennen. Ik hoorde eens van een arme vrouw, die haar deur op slot had gedaan. Toen ze geklop hoorde, deed ze of ze niet thuis was. Haar dominee ontmoette haar kort daarop en zei: ‘Ik ben pas bij u langs geweest. Ik wilde u wat hulp verlenen maar niemand deed de deur open.’ ‘O’, zei ze, ‘wat spijt me dat ontzettend! Ik dacht dat de huisbaas om de huur kwam.’ Ze hield haar weldoener buiten omdat ze hem voor haar schuldeiser aanzag. De Heere komt tot u met het Evangelie. En wat doet u? Doet u de deur van uw hart voor Hem op slot? O, wijs Christus’ liefde toch niet af! Samengesteld door J. Kranendonk-Gijssen
Elke dag nieuwe kracht
Elke dag nieuwe kracht
Dagelijkse bemoedigingen vanuit Gods Woord. Voor elk moment van de dag, waar dan ook. Word bemoedigd en bevestigd door deze verfrissende overdenkingen uit Gods Woord voor elke dag van het jaar. In een formaatje dat je makkelijk ergens in kunt stoppen. “Wie de HEERE verwachten zullen hun kracht vernieuwen, zij zullen hun vleugels uitslaan als arenden.” (Jesaja 40: 31) Ook verkrijgbaar in een zeegroene versie. Over de auteur Ellen Banks Elwell Ellen Banks is afgestudeerd aan het Moody Bible Institute en het American Conservatory of Music. Ze heeft vele boeken op haarnaam staan, waaronder Elke dag een geschenk. Ellen en haar man wonen in Wheaton, Illinois.
Elke dag nieuwe kracht
Elke dag nieuwe kracht
Dagelijkse bemoedigingen vanuit Gods Woord. Voor elk moment van de dag, waar dan ook. Word bemoedigd en bevestigd door deze verfrissende overdenkingen uit Gods Woord voor elke dag van het jaar. In een formaatje dat je makkelijk ergens in kunt stoppen. “Wie de HEERE verwachten zullen hun kracht vernieuwen, zij zullen hun vleugels uitslaan als arenden.” (Jesaja 40: 31) Ook verkrijgbaar in een zeegroene versie. Over de auteur Ellen Banks Elwell Ellen Banks is afgestudeerd aan het Moody Bible Institute en het American Conservatory of Music. Ze heeft vele boeken op haarnaam staan, waaronder Elke dag een geschenk. Ellen en haar man wonen in Wheaton, Illinois.
Kijk eens naar de bloemen
Kijk eens naar de bloemen
Als we proberen onszelf bij te houden in ons drukke leven, kunnen we zomaar de diepe verbinding met God missen. Je gaat dan je vervulling in iets anders zoeken dan in God. In dit inspirerende en praktische boek helpt Sarah Beth Marr vrouwen om de drukte achter zich te laten en hun hart, ziel en gedachten te verfrissen. Dit dertigdagenboek is een retraite die je helemaal zelf thuis kunt doen. Voor elke dag vind je een bijbeltekst, een langer gedeelte om te lezen, vragen om over na te denken (met schrijfruimte!) en een gebed. Natuurlijk kun je dit boek ook in een langere periode lezen.
Leren wandelen met God
Leren wandelen met God
Leren wandelen met God: een onvoorstelbare gedachte. De Allerhoogste die jou bij de hand neemt en door het leven leidt. Niet alleen met bijbelteksten, boeken en preken, maar ook met woorden die rechtstreeks tot je komen, ergens diep van binnen, op een plekje waar het heel stil is, want Hij spreekt zelden met stemverheffing. In de drukte van het leven is dát het probleem. Er zijn zoveel stemmen die zich aan ons opdringen, dat we Gods stem niet of nauwelijks horen. Daarbij komt onze sterke neiging om onafhankelijk te zijn en zelf de problemen op te lossen. John Eldredge kent dit conflict: willen wandelen met God en tegelijk proberen je eigen boontjes te doppen. Toch heeft hij geleerd met God te wandelen. En hij blijft leren. In ‘Leren wandelen met God’ neemt hij u een jaar lang mee en gunt u een kijkje in zijn dagboek, zodat u kunt leren van zijn ervaringen – de goede en de slechte.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels