Dagboeken Geloof

79 Dagboeken
1 minuut dagboek
1 minuut dagboek
In dit 1-minuut dagboek van Zij Lacht staan 100 overdenkingen voor elk moment. De overdenkingen zijn kort; je bent er slechts één minuut mee bezig. De thema’s in het dagboek zijn actueel, uit het leven van alledag en sluiten aan op de onderwerpen uit het Zij Lacht gebedenboek. Het dagboek is niet bedoeld als vervanging van je tijd met God, maar als een waardevolle aanvulling voor de momenten tussendoor. Het dagboekje leent zich ook uitstekend om mee te nemen tijdens een weekend weg of op vakantie. Formaat: 12x15 cm
Zij Lacht gebedenboek
Zij Lacht gebedenboek
Gebed
9789464250350
In het Zij Lacht gebedenboek staan prachtige, uitgeschreven gebeden die raken. De onderwerpen van de gebeden zijn heel uiteenlopend, van een mooi ochtend- en avondgebed tot gebeden met specifieke thema’s als onrust, overgave, verdriet, perfectionisme en het leven van alledag. Het gebedenboek is 12 x 15 cm, waardoor het ook gemakkelijk in een (hand)tas past zodat je het gedurende de dag regelmatig kunt pakken.
HSV Vrouwendagboek
HSV Vrouwendagboek
Het HSV Vrouwendagboek is een jaardagboek dat geschreven is door vrouwen, voor vrouwen. Het thema van het dagboek is reizen. In een jaar tijd reis je door de Bijbel met verschillende (groepen) personen mee. Het Oude en het Nieuwe Testament komen aan bod. De focus van het dagboek ligt op verdiepend bijbellezen in de Herziene Statenvertaling en vandaaruit lijnen trekken naar het dagelijkse leven van de vrouw. De opzet van een dag is als volgt: leesvraag, bijbellezing, meditatie, toepassingsvraag. Het dagboek is geschreven door verschillende vrouwen met verschillende kerkelijke achtergronden. Onder andere schreven mee: Eline van Vreeswijk, Elma Nobel, Rieke den Hertog, Fianne de With, Henrike Dankers, Annemarie van Eijsden, Marianne Buitink, Eunice Hoekman, Alide Snitselaar, Liesbeth van Binsbergen, Maria van der Galiën, Eefje van de Werfhorst, Rina Molenaar, Annemieke Jansen en Esther Bosker.
Sterk geloof
Sterk geloof
Het nieuwste dagboek van Bobby Schuller. Ontwikkel door het lezen van dit dagboek een sterk geloof! Lees driehonderdvijfenzestig dagen lang bemoedigingen uit het Woord van God die je zullen helpen om meer van Gods grootheid te begrijpen. Je leert om elke dag vol vertrouwen te wandelen in actief en sterk geloof. Het soort geloof dat de wereld ten goede verandert. Omdat jij een geliefd kind bent van de almachtige Koning van de hemel, kun je elke dag je leven bouwen op Hem.
Reflect  -   Committed
Reflect - Committed
Geloofsopbouw
9789033835636
Dit dagboek helpt jongeren om elke dag met Jezus Christus te leven en daarin te groeien. In Committed komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod: ouders, de geestelijke wereld, seks, discriminatie, de eindtijd. De onderwerpen sluiten aan bij de methodeboeken Geloof en Liefde, maar het dagboek is ook goed los te lezen. Met de tienerwerkmethode Reflect worden tieners uitgedaagd om zelf na te denken over de Bijbel, en om in hun eigen leven te weerspiegelen wat ze van Jezus ontdekken. Vanuit het Nieuwe Testament maken ze kennis met het leven dat Jezus voor hen heeft, leren ze hoe ze een levende relatie met God kunnen onderhouden en worden ze aangespoord om alledaagse keuzes te maken die passen bij een leven met Hem. www.reflectjeugdwerk.nl Uitgaven van Reflect: Handleiding HERSTEL (ISBN 9789033834356) Handleiding AVONTUUR (ISBN 9789033834349) Handleiding LEVEN (ISBN 9789033834196) Handleiding KRACHT (ISBN 9789033834202) Handleiding GELOOF (ISBN 9789033835650) Handleiding LIEFDE (ISBN 9789033835667) Dagboek REFLECTIONS (ISBN 9789033835865) Dagboek COMMITTED (ISBN 9789033835636)
Ik wil Jezus volgen!
Ik wil Jezus volgen!
‘Ik wil Jezus volgen’ van Laurina de Visser is een inspirerend dagboek voor jonge mensen die Jezus willen volgen. Niets is belangrijker dan bij jonge christenen aankomen met échte verhalen. In dit dagboek staat elke maand één persoon uit de Bijbel centraal, zoals Ester, Job, Jezus en Paulus. Daarbij worden ook de lessen besproken die deze bijbelfiguren moesten leren door dingen die ze ongewild meemaakten, maar ook door de fouten die ze begingen. De Bijbel gaat over mensen van vlees en bloed, die soms bewonderenswaardige dingen deden, maar niet perfect waren. Door de praktische lessen en persoonlijke getuigenissen van tieners komen de bijbelfiguren dichtbij en leer je hoe je Jezus kunt volgen. Eerder schreef Laurina de Visser het dagboek ‘#Bestofmyday’.
Reflect  -   Reflections
Reflect - Reflections
Discipelschap
9789033835865
Dit dagboek helpt jongeren om elke dag met Jezus Christus te leven en daarin te groeien. De dagboekstukjes worden afgewisseld met getuigenissen van jongeren. Ook is er schrijfruimte, zodat de jongeren hun eigen 'reflections' kunnen opschrijven. De onderwerpen sluiten aan bij het materiaal 'Reflect', maar het dagboek is ook los goed te lezen. Met Reflect worden tieners uitgedaagd om zelf na te denken over de Bijbel en om in hun eigen leven te weerspiegelen wat ze van Jezus zien. Vanuit het Nieuwe Testament maken ze kennis met het leven dat Jezus voor hen heeft, leren ze hoe ze een levende relatie met God kunnen onderhouden en worden ze aangespoord om alledaagse keuzes te maken die passen bij een leven met Hem. Uitgaven van Reflect: Handleiding HERSTEL (ISBN 9789033834356) Handleiding AVONTUUR (ISBN 9789033834349) Handleiding LEVEN (ISBN 9789033834196) Handleiding KRACHT (ISBN 9789033834202) Handleiding GELOOF (ISBN 9789033835650) Handleiding LIEFDE (ISBN 9789033835667) Dagboek REFLECTIONS (ISBN 9789033835865) Dagboek COMMITTED (ISBN 9789033835636)
Samen leven uit genade
Samen leven uit genade
Geloofsopbouw
9789033802348
'Samen leven uit genade' is een praktisch gezinsdagboek van Max Lucado voor ouder en kind samen. Elk van de honderd dagboekteksten biedt een tekst voor ouders en een tekst voor kinderen over hetzelfde onderwerp. Zo kunnen ze elk hun eigen tekst lezen en er daarna samen over praten en bidden. Ook worden bij elk onderwerp vragen gesteld om verder over na te denken en te bespreken. De teksten in dit gezinsdagboek vormen een selectie uit eerdere dagboeken van Lucado. De teksten voor ouders komen uit 'Leven uit genade' en die voor kinderen uit 'Elke dag een nieuw begin', maar nu dus in deze unieke combinatie, waar talloze lezers al vaak om hebben gevraagd. Op deze manier kan je als volwassene samen met kinderen tussen ca. 8-11 jaar gebruikmaken van dit dagboek. Ga samen tijdens het avondeten of voor het slapengaan aan de slag met leven uit genade!
365 Gebeden voor een emotioneel gezond leven
365 Gebeden voor een emotioneel gezond leven
Soms weet je niet wat je tegen God moet zeggen. Je emoties liggen zo overhoop, dat het gewoon niet lukt. Of je emoties zijn zo dor en droog, dat je niet onder woorden kunt brengen wat er in je omgaat. Wat kan het dan helpen om een gebed te bidden dat door iemand anders is uitgeschreven! In het bijzonder als zij Stormie Omartian heet. Zij heeft een leven achter de rug waar niemand jaloers op wordt, maar God heeft haar eruit geleid en haar emoties gezond gemaakt. Haar boeken over het gebed hebben hun weg gevonden over de hele wereld, zoals De kracht van een biddende vrouw en De kracht van een biddende man. In dit dikke boekje vind je gebeden voor een heel jaar, verdeeld over 24 onderwerpen, om daaruit het gebed te kiezen dat jou vandaag past. Laat het maar aan God horen. Hij luistert, omdat Hij van je houdt.
Een moeder naar Gods hart
Een moeder naar Gods hart
Stille tijd
Bidden
9789077669617
God heeft jou, als moeder, vereerd met een geweldige roeping. Mogelijkheden te over om je qezin zo lief te hebben, te bemoedigen en te dienen als niemand anders dat kan. Maar er wordt wel enorm veel van een moeder gevraagd. Waar moet je naartoe om verfrist en opgeladen te worden, zodat je al je beziqheden weer aankunt? Het antwoord naar God en Zijn Woord. En dit dagboekje wil je daarbij helpen; het biedt je _ hulp om je te richten op prioriteiten en je leven eenvoudiger te maken; _ beloften van God voor alles wat je nodig hebt, zoals kracht, rust en vrede; _ inspiratie om het geloof van je kinderen te voeden; _ wijsheid voor de vele uitdagingen van het ouderschap. Met Gods hulp en leiding kun je de moeder zijn die je kinderen nodig hebben! Elizabeth George is de auteur van een aantal bestsellers, waaronder Een vrouw naar Gods hart. Ze is ook een veel qevraaqd spreekster op christelijke vrouwen bijeenkomsten. Elisabeth en haar man Jim hebben kinderen en kleinkinderen, en ze zijn al meer dan dertig jaar actief in christelijk werk.
Stromen van liefde
Stromen van liefde
Gun jezelf een moment op de dag om te bezinnen en je ziel te verfrissen met deze korte en krachtige overdenkingen uit de klassieke werken van Charles Spurgeon. Elke dag bestaat uit drie elementen: een bijbeltekst, een overdenking en een gebed. Stromen van liefde is een mooi uitgevoerd, hardcover dagboek met 180 stukjes. De overdenkingen bieden wijsheid en bemoediging voor het leven van alle dag.
Gods beloften voor jou
Gods beloften voor jou
De Bijbel staat vol met beloften van God waar je je aan vast mag houden. Max Lucado selecteerde meer dan tachtig bijbelteksten met beloften en schreef er korte overdenkingen bij. Een klein niet-elke-dagboekje dat uitnodigt om weg te geven.
Eén Minuut met God - Eén Zin Gebeden Invul-Dagboek
Eén Minuut met God - Eén Zin Gebeden Invul-Dagboek
Gebed
Christendom
9789464801842
Dit is een blanco dagboek voor christenen, om zelf te schrijven over je ontmoetingen met God. Heb - naast al je andere ontmoetingen - één minuut met God. En schrijf erover in één enkele zin. Hierdoor hoef je geen lange verhalen te schrijven. Dit boekje biedt ruimte voor wel 500 zelfgeschreven ontmoetingen. Gebruik dit boek als bijbels dagboek, geïnspireerd door een mooi bijbelvers. Of schrijf jouw gebed op. Op enig moment kun je onder je "zin voor de Heer" noteren waar je dankbaar voor bent of welke antwoorden je hebt ontvangen. Dit dagboek heeft - heel bewust - een eenvoudige en compacte opzet. Per keer of per dag heb je een klein gelinieerd kader. Noteer dus gewoon de essentie van je moment met God. In één enkele zin. En op een later tijdstip kun je onder je ‘zin van de dag’ opschrijven waar je dankbaar voor was of welke antwoorden je hebt ontvangen. Begin vandaag dus nog; het is makkelijke én krachtig: Eén Minuut met God. Details: Paperback, Formaat A5, 101 pagina's, zwart/wit.
Spiegels, smileys en stille tijd met God
Spiegels, smileys en stille tijd met God
Stille tijd
9789033833052
Spiegels, smileys en stille tijd met God. Dagboek voor meiden. Een 365 dagendagboek bij de Bijbel voor meiden vanaf 11 jaar. Voor elke dag van het jaar is er een bijbeltekst met een kort, prikkelende stukje om te lezen. Met herkenbare thema's voor de doelgroep zoals liefde, jaloezie, keuzes maken, vriendinnen, eenzaamheid en vergeving. Dit bijbels dagboek biedt aan jonge meiden die opgroeien in een drukke wereld, een dagelijks moment van rust vinden bij God en helpt hen bij het leren luisteren naar zijn stem. Het dagboek valt op door de verzorgde uitvoering: een stevig karton-omslag en hippe typografie met een ovale stans in de cover en afgeronde hoeken. Hierdoor is het niet alleen een inhoudelijk goed product maar ook nog eens leuk om cadeau te geven of te krijgen!
Sestra dagboek
Sestra dagboek
Gebed
9789492831897
Toen we in de coronapandemie vaak noodgedwongen binnen zaten, is er tegelijk een nieuwe waardering ontstaan voor de natuur – juist omdat die soms zo verrassend dichtbij te vinden is. Dit nieuwe 365 dagendagboek neemt christelijke vrouwen daarom mee op pad door allerlei landschappen. In elk landschap is iets te vinden wat raakt aan het leven van alledag én aan Gods aanwezigheid daarin. Elke weekdag biedt de lezer een bijbeltekst en een overdenking, en in het weekend wordt de week afgesloten met een praktische toepassing en een gebed. Een dagboek voor en door vrouwen die midden in het leven staan. Dit dagboek is geschreven door diverse auteurs: Coby Kremer, Jolanda Kromhout, Elsje van Ommen, Grace, Arenda Haasnoot, Sarianne van Dalen, Joyce de Jongh, Liza de Jonge, Erica Duenk, Kari Vermunt, Mira de Boer en Annelies van Poelgeest.
Jij bent de mooiste
Jij bent de mooiste
Het lijkt alsof alles en iedereen tegelijk je aandacht vraagt, en of je voortdurend moet kiezen. Soms zou je de tijd willen hebben om even stil te staan, een blik in de spiegel te werpen en van een afstandje naar jezelf te kijken: wie ben ik en wie wil ik worden? Jij bent de mooiste! is een bijbels dagboek voor jonge meiden over onderwerpen uit hun dagelijks leven, zoals uiterlijk&innerlijk, eerlijkheid, seksualiteit, vriendinnen, leven voor God, liefde, vakantie. Aan dit boek schreven mee: Brigitte Wolthuis, Corien Oranje, Ineke Zuidhof, Jeanette Molema, Karlan van Ieperen, Maaike Ymkje de Jong, Mariska Vos, Marlies Medema, Miranda Tollenaar en Theanne Boer.
365 dagen groeien in het Woord
365 dagen groeien in het Woord
Bijbelstudie
9789492234131
Wil je een onvergetelijk jaar van geestelijke groei? Een uniek dagboek vol onderwijs, bemoediging en uitdaging. We verlangen er allemaal naar om meer in Gods Woord te lezen. Maar onze wereld schijnt ons nooit tijd te gunnen voor een rustig moment met de Schrift. 365 Dagen groeien in het Woord is een uniek dagboek vol onderwijs, bemoediging en uitdaging. Thematisch, relevant en inspirerend. Elke dag wordt een zorgvuldig gekozen Bijbelgedeelte behandeld waarin praktische, alledaagse onderwerpen aan de orde komen, gevolgd door een vraag die aanspoort tot persoonlijke overdenking. 365 Dagen groeien in het Woord geeft je een jaar van geestelijke groei. Dr. Warren W. Wiersbe is een internationaal bekend Bijbelleraar en een voormalig voorganger van de Moody Church in Chicago. Hij is tien jaar verbonden geweest aan het radiowerk van Back to the Bible, eerst als Bijbelleraar en later als algemeen directeur. Dr. Wiersbe heeft meer dan 160 boeken geschreven. Hij en zijn vrouw Betty wonen in Lincoln, Nebraska, USA.
Keuzes
Keuzes
Bewust en onbewust maken wij de hele dag door keuzes. Keuzes met betrekking tot wat we doen en laten, hoe we ons uiten en hoe we met anderen omgaan. Je kunt rustig stellen dat ons leven grotendeels wordt gevormd door de keuzes die wij maken. Anders gezegd…. Waar jij nu bent, wat jij nu doet, hoe je leven er nu uitziet…. Al die grote dingen hangen samen met keuzes die jij eens hebt gemaakt. Maar belangrijker nog: vandaag kun je keuzes maken die je leven, toekomst en omgeving positief beïnvloeden. Als je het gevoel hebt dat je bent vastgelopen, heb je zelfs nog meer te kiezen dan je denkt. Je bent niet bedoeld als speelbal van de omstandigheden; God heeft je autoriteit gegeven om een actieve rol te spelen en, in partnerschap met God, je bestemming te vervullen. Hoe meer je je bewust wordt van de invloed van jouw keuzes, hoe meer je hier op een positieve manier gebruik van kunt maken. Dit boek zou je kunnen zien als een dagboek voor 37 dagen. Een dagboek dat je helpt om het belangrijke thema keuzes goed in het vizier te krijgen. Het sluit ook goed aan bij Hannekes vorige boek, Gods stem horen. Want, horen heeft alleen zin als je er ook naar handelt. Om die reden heeft Hanneke ernaar gestreefd om dicht bij de praktijk van het dagelijks leven te blijven. De vragen aan het einde van elk hoofdstuk kunnen je helpen om de inhoud op je eigen situatie toe te passen en het boek eventueel samen met anderen te lezen.
Bijna-elke-dagboek voor moeders
Bijna-elke-dagboek voor moeders
Als moeder leid je een intensief bestaan. Je bent manager van je gezin, daarnaast investeer je in je studie of werk, ben je partner, vrijwilliger, dochter, vriendin. Dit boek helpt om daar een goede balans in te vinden. Vanuit de overtuiging dat goed leven begint met goed luisteren. Naar jezelf, naar anderen en vooral ook naar God. Daarom in dit dagboek korte overdenkingen vanuit de Bijbel, praktisch en doordacht, en toegespitst op het leven als moeder vandaag. De auteurs zijn zussen van elkaar, traden al eerder samen op bij koffieochtenden en andere vrouwenbijeenkomsten en schreven nu ook samen dit dagboek: Gerie-Anne van den Brink-Blankesteijn (1966) is moeder van drie kinderen, volgde een HBO-studie theologie en is werkzaam als lerares godsdienst. Als eindredacteur verzorgde ze de uitgave van twee eerder verschenen dagboeken voor vrouwen 'Vrouwen onderweg' en 'Vrouwen tussen uitersten'. José van Eijnsbergen-Blankesteijn (1970) is moeder van twee kinderen en is werkzaam als maatschappelijk werker. Christa Knoester-Blankesteijn (1982) is moeder van een zoon en werkt als leerkracht in het basisonderwijs.
Op weg naar pinksteren
Op weg naar pinksteren
Een dagboek bestemd voor de tijd van Pasen tot Pinksteren en concentreert zich op het werk van de Heilige Geest. Leidraad is de brief van Paulus aan de Efeziërs. Het is geschreven voor persoonlijk gebruik, maar ook geschikt gemaakt als projectboek voor kerkelijke gemeenten.
Tijd met God
Tijd met God
Een inspirerend Villavie boek om je stille tijd vorm te geven. Tijd met God van Eline Hoogenboom is een prachtig invulboek dat inspiratie geeft om meer tijd met God door te brengen. Veel vrouwen worstelen met het invullen van hun tijd met God. De drukte van alledag zorgt er al snel voor dat het erbij inschiet. Hoe kun je die Godstijd vormgeven? Dat kan in stilte zijn, maar er zijn nog meer manieren om God te ervaren. In dit boek inspireert Eline je vanuit tien geloofsthema’s, bijvoorbeeld: luisteren naar God, de Bijbel lezen en in Gods aanwezigheid zijn. Ook geeft ze praktische tips voor de invulling van je tijd met God, zoals: leg een dagboekje bij het koffieapparaat, hang een Bijbeltekst die je wilt onthouden naast de spiegel, maak een gebedswandeling of begin een gebedsgroepje. Met de hulp van honderd vragen en extra notitieruimte geeft dit boek je ook ruimte om op te schrijven wat je tijdens je tijd met God ervaren hebt. Eerder verschenen van Eline Hoogenboom de Villavie Voluit Leven Planner, Hartsrust, Villavie en #Not so perfect.
Mijn getijdengebed
Mijn getijdengebed
Leven in balans: het geheim zit in de afwisseling van werken, bidden en lezen. Door bezig zijn af te wisselen met stilstaan en stil zijn. Zo wordt er al eeuwenlang dagelijks in de kloosters gebeden. Op het ritme van de tijd, op de 'scharnieren van de dag'. Met Mijn Getijdengebed kan iedereen deze prachtige vorm van bidden nu zelf ontdekken en Jezus zoeken in de stilte van het eigen hart. Zowel thuis als op het werk en onderweg. Alleen of samen met anderen. Mijn Getijdengebed is gebaseerd op de Bijbel in Gewone Taal. Met een leesrooster om de Bijbel in één jaar te lezen. Ook te gebruiken als dagboek, met voor elke dag een bijbeltekst en een meditatie. Doordat Mijn Getijdengebed is gedrukt op dun bijbelpapier, is het een handzaam en compact boek dat makkelijk mee op reis kan.
Powervrouwen  -   Stralen voor je Schepper
Powervrouwen - Stralen voor je Schepper
Talenten
Roeping
9789492831613
Verlang je naar een leven vanuit Gods rust en balans? Wil je graag je roeping leven, maar weet je niet goed waar je moet beginnen? Met dit boek ga je een jaar lang aan de slag: stapje voor stapje denk je na over verschillende onderwerpen die je dichter bij Gods Vaderhart brengen, dichter bij jezelf en bij Gods roeping voor jou. In 'Stralen voor je Schepper' geeft Carianne Ros inspiratie voor 52 weken, met bijbelteksten, korte overdenkingen en vragen om over na te denken. Luister al biddend naar wat God je te zeggen heeft en ga er ook daadwerkelijk mee aan de slag.
Een Vrouw naar Gods Hart
Een Vrouw naar Gods Hart
Discipelschap
9789077669068
Maak Gods verlangen tot jouw verlangen… en word de vrouw die Hij wil dat je bent. Werkelijke vrede en vreugde zijn het resultaat, als vrouwen God gehoorzaam zijn op elk terrein van hun leven – en zo vrouwen naar Zijn hart worden. Vol warmte en recht uit het hart geschreven, wil Elizabeth George praktische, Bijbelse inzichten met je delen over de manier waarop jij Gods prioriteiten kunt nastreven. Prioriteiten die betrekking hebben op: Je wandel met God – groeien door liefde voor Zijn Woord en in discipelschap Je bediening – leer je uit te strekken naar anderen en die ander te bemoedigen Je huis – schep een warme atmosfeer en een tapijt van schoonheid Je man – koester de verplichting je man in liefde te dienen en te eren Je kinderen – bid trouw voor hen en onderwijs ze in het Woord van God Laat God Zijn grootste verlangen in jou vervullen. Laat je door Hem veranderen door met je hart en je verstand Zijn wonderlijke werk te omarmen. Je zult blijvende vreugde en vrede vinden in een leven van gebed, een leven dat draait om de juiste prioriteiten, een leven als… Een vrouw naar Gods hart Over de auteur Elizabeth George Elizabeth George is de auteur van o.a. “Een vrouw naar Gods hart”. Ze is in Amerika een veelgevraagd spreekster op vrouwenconferenties. Zij en haar man, Jim, zijn vijfenveertig jaar getrouwd en ze hebben kinderen en kleinkinderen. In onze webshop vind je nog meer boeken van het echtpaar Jim en Elizabeth George.

Welkom bij Dagelijksebroodkruimels, waar we geloven dat dagboeken een krachtig hulpmiddel zijn om de weg van het leven te ontdekken. Onze missie is eenvoudig maar diepgaand: "Ontdek de weg van het leven." Of je nu nieuw bent in je geloof of al jarenlang een toegewijde gelovige bent, onze dagboeken zijn ontworpen om je te begeleiden op jouw reis.

Waarom Dagboeken Geloof?

Dagboeken spelen een cruciale rol in het dagelijks leven van gelovigen. Ze bieden een moment van bezinning en verbinding met je geloof. Bij Dagelijksebroodkruimels begrijpen we de behoefte aan hoogwaardige dagboeken die je geloof verdiepen en je dagelijkse reis verrijken. Onze dagboeken zijn zorgvuldig samengesteld om de bronnen van inspiratie te bieden die je nodig hebt om te groeien in je geloof.

Ontdek de Weg van het Leven

Onze missie "Ontdek de weg van het leven" weerspiegelt de kern van ons bedrijf. We geloven dat het geloof een reis is, een pad dat we dagelijks bewandelen. Met onze Dagboeken Geloof willen we je begeleiden, inspireren en ondersteunen terwijl je die weg verkent. Of je nu op zoek bent naar bijbelse overdenkingen, inspirerende citaten, gebedspunten of praktische toepassingen, onze dagboeken bieden de inzichten die je nodig hebt.

Voor Jou, Door Jou

Bij Dagelijksebroodkruimels draait alles om jou, onze gewaardeerde doelgroep. We begrijpen dat iedereen uniek is, en daarom bieden we een divers scala aan dagboeken die aansluiten bij verschillende behoeften en niveaus van geloof. Of je nu een dagelijkse routine zoekt of een diepere duik wilt nemen, we hebben de perfecte dagboeken voor jou.

Kies voor Dagelijksebroodkruimels en laat ons je gids zijn op je reis. Ontdek de weg van het leven door middel van onze Dagboeken Geloof, en laat je geloof groeien en bloeien. We kijken ernaar uit om samen met jou deze bijzondere reis te maken.

Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels