Boek
Gefeliciteerd, Je Bent Gedoopt
Hardcover
134 pagina's
Nederlands
2016
9789023970682
Gefeliciteerd, Je Bent Gedoopt

Duurzaam & sociaal

Altijd retourneren & levenslange service

Gratis verzending vanaf €40,-

Samenvatting

De doop is iets feestelijks. Een moment om ook later bij stil te staan. Gefeliciteerd, je bent gedoopt! helpt je niet alleen om van alles te leren over de doop, maar ook om je eerste twaalf doopdagen samen met anderen te vieren. Dit mooi vormgegeven boek heeft veel schrijfruimte en biedt plaats aan fotos en (aan)tekeningen. Zo wordt dit boek persoonlijk, helemaal van jóu. Het is echt een vondst van Annemarie om in elk levensjaar het verhaal van de doop te vertellen. Ik weet zeker dat het veel ouders zal helpen in het praten, uitleggen en delen! - Janneke Burger-Niemeijer, hoofdredacteur Jente Ik hoop dat veel ouders het met hun kinderen zullen doornemen. Daar worden niet alleen die kinderen beter van. - Ds. Adrian Verbree Ik beveel dit boek van harte aan. - Dr. Wim Verboom Annemarie van Heijningen-Steenbergen (1977) is spreker, schrijver en columnist.

ISBN
9789023970682
Taal
Nederlands
Bindwijze
Hardcover
Druk
1
Aantal pagina's
134 pagina's
Gewicht
371 g
Afmetingen
17,8 cm × 17,7 cm × 1,8 cm
Thema's

Meer zoals dit

Durf te leven met de dag
Durf te leven met de dag
'Durf te leven met de dag' is een boek over levenslust en stervensmoed. Annemarie van Heijningen wil de lezers meer bewust maken van hun eigen sterfelijkheid en laten nadenken over de praktische zaken rond het overlijden. Dit doet ze op haar eigen specifieke manier: met diepgaande lichtvoetigheid. Annemarie heeft op een mooie manier haar eigen verhaal erin verwerkt. In een spannende week van wachten op een medisch onderzoek, stelt ze zichzelf – en daarmee ook de lezer – indringende vragen over leven en dood, om tot de slotsom te komen dat het je leven verrijkt wanneer je de dood onder ogen durft te zien. Prikkelend, praktisch en uitnodigend!
Hoera, je bent opgedragen!
Hoera, je bent opgedragen!
Opdragen
9789026624445
‘Hoera, je bent opgedragen!’ van Alice Kremer is een bewaaralbum en herinneringsboek voor een feestelijk en bijzonder moment: het opdragen van je kindje. Het opdragen van je kindje is een feestelijk en bijzonder moment vol zegen van God. In ‘Hoera, je bent opgedragen!’ schrijft Alice Kremer over het opdragen van kinderen en hoe dit bijzondere moment een dagelijks terugkerende zegen mag worden. Elk levensjaar, van 0 tot 12, wordt stilgestaan bij het opdragen, met een zegen, een gebed, een opdracht en een korte Bijbelstudie. Met veel ruimte om foto’s in te plakken en herinneringen in te vullen, waardoor dit prachtige boekje een mooi bewaaralbum en een herinneringsboek wordt voor later.
Geliefd en gedoopt
Geliefd en gedoopt
Dopen
9789033835711
De doop van je zoon of dochter is iets om te vieren. Wat een rijkdom als je mag weten dat God jouw kind als het zijne beschouwt.De tekeningen en teksten in dit boekje drukken Gods koesterende en beschermende liefde op een prachtige manier uit. Een heerlijk boekje om samen met je kind door te bladeren, en om uit voor te lezen. Met versjes en teksten waarmee je je kind Gods zegen kunt meegeven. Corien Oranje is schrijver en theoloog. Ze heeft tientallen kinderboeken op haar naam staan. De trendy zwart-witillustraties zijn van Marieke ten Berge. Samen met Corien maakte ze ook Geliefd en opgedragen (ISBN 9789033835728) en het kijk- en ontdekboek Neushoorn en narwal (ISBN 9789085433750).
Ja zeggen tegen God
Ja zeggen tegen God
Met korte, bemoedigende overdenkingen en inspirerende bijbelteksten helpt Max Lucado je op weg om aan de slag te gaan met je geloof. In dit prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado staat het geloof centraal en komen er onderwerpen aan de orde zoals het leven van een christen, de liefde van God en zijn plan met je leven. 'Ja zeggen tegen God' is daarom ook uitermate geschikt om weg te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop.
Klein groot wonder
Klein groot wonder
Klein groot wonder vertaalt Psalm 139 naar de leefwereld van jonge kinderen. Belangrijke thema’s uit deze geliefde psalm spelen een rol: God heeft je gemaakt, Hij kent je, Hij is altijd dicht bij je. De sfeervolle en kleurrijke illustraties maken het voorlezen en kijken tot een feest.'Toen je nog niet geboren was, maakte God je in de buik van je moeder. Hij kent je. Hij weet waar je heen gaat. Waar je ook bent, God is daar ook!' Een prachtig voorleesboek om cadeau te doen bij geboorte, opdragen of doop. Geschikt voor peuters en jonge kleuters.
Een hart als Jezus
Een hart als Jezus
Compleet vernieuwde uitgave van de succesvolle titel 'Een hart als Jezus', van de bekende schrijver Max Lucado. God houdt van je zoals je bent, maar Hij wil je niet laten zoals je bent. Hij wil dat je een hart als Jezus krijgt. Als wij Hem volgen, worden we steeds meer zoals Hij. We mogen zijn goedheid, trouw en liefde uitdelen. Niet omdat wij perfecte christenen zijn, maar omdat Hij in ons woont. Zeer geschikt om cadeau te doen bij belijdenis of volwassendoop.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels