Van Duuren Media

Nog geen informatie beschikbaar.
6 Kruimels
Accountable leiderschap
Accountable leiderschap
Kansen en bedreigingen denderen op onze organisaties af en veroorzaken (verander)stress. Overmatige en langdurige stress kan ontaarden in (on)bewust slachtoffergedrag. Niet de verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag, belemmert de noodzakelijke verandering. Gebaseerd op de oerwet I can count on you and you can count on me biedt Accountable Leiderschap de mogelijkheid, om binnen de bedrijfskundige context, moeiteloos om te gaan met de veranderende realiteit. Accountable Leiderschap is een rol die iedereen, op alle niveaus binnen de organisatie, kan vervullen. Het is dé manier om samen met je collega's te dealen met onzekerheden en om samen potentiele problemen vroegtijdig te signaleren. Starre denkpatronen en negatieve emoties te doorbreken en contraproductieve gedragspatronen resultaatgericht te maken. Zo kun je samenwerkingsrelaties aan gaan op basis van de vier Accountability wetten: Werk veilig én oncomfortabel samen. Spreek elkaar aan zonder te veroordelen. Help elkaar zonder te redden. Neem Accountable afscheid als je niet (meer) kunt of wilt bijdragen. 'Marco Scheele walks the talk. He demonstrates the highest levels of accountability in his personal life, as a leader of his organization and as author of this book. He wants to strengthen his readers, clients, as well as those who work with him, into being the best they can be.' - Mark L. Samuel, CEO IMPAQ en bestsellerauteur 'Making Yourself Indispensable' en 'Creating the Accountable Organization'. 'De veranderlijke toekomst vereist faciliterend leiderschap en multidisciplinaire samenwerking om wendbare organisaties te creëren. Marco Scheele laat op een inspirerende manier zien hoe je daarvoor als leidinggevende continu kunt focussen op interventies die meetbaar de grootste impact maken.' - Mike Hoogveld, auteur 'Agile Managen' en 'Denk als een startup'. Trefwoorden: Accountability leiderschap organisaties managers medewerkers werk verantwoordelijkheid resultaten Marco Scheele
Geef nooit korting!
Geef nooit korting!
Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is dat daar voorlopig geen einde aan zal komen, zelfs niet als de economie herstelt. In Geef nooit korting! laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Op een luchtige manier beschrijft hij hoe u prijsdruk voorkomt en tegengaat. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken. Ontdek dat er vele manieren zijn om in de dagelijkse praktijk aan prijsdruk te ontsnappen. Wees trots op de prijzen die u voor uw producten en diensten vraagt. Realiseer u hoe waardevol u bent voor uw klanten en laat u niet gek maken. Als klanten zeggen dat u te duur bent, is dat vervelend. Maar het is pas echt een ramp als u dat zelf ook vindt! Jos Burgers is auteur van diverse bestsellers, waaronder Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, No Budget Marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie en Hondenbrokken. Met 200 presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over onderwerpen als strategie, marketing, klantgerichtheid en prijsbeleid.
Moed
Moed
Leiderschap vergt moed. Moed om de harde realiteit onder ogen te zien, ergens voor te staan, de confrontatie aan te gaan en lastige keuzes te maken. Om op kritieke momenten te doen wat nodig is, ook als dat gepaard gaat met angst of pijn. Moedige leiders maken het verschil in organisaties. Ze zijn gedreven en gaan met gezond verstand risico's aan, maar durven zich ook kwetsbaar op te stellen als dat nodig is. Dit boek gaat over de vraag die elke leider zichzelf zou moeten stellen: hoe moedig ben ik, als het er écht op aankomt? Andor de Rooy laat zien dat gedurfd leiderschap binnen handbereik ligt. Hij daagt je uit om kritisch naar je eigen moedfactor te kijken. Onder ogen zien dat je soms domweg laf handelt - en hiervan leren - hoort daarbij. Moed is een boek voor sterke leiders die niet de makkelijkste, maar wel de beste weg durven te kiezen! _ Het eerste Nederlandse boek dat leiders handvatten aanreikt om meer moed te tonen _ Met pittige vragen die je aansporen om over je eigen moedfactor na te denken
De wet van snuf
De wet van snuf
De royalty's van dit boek gaan naar de stichting Hulphond Nederland Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat je geeft, krijg je terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een positieve manier te beïnvloeden. Zodat we succesvoller zijn, thuis en op het werk. Toch zijn er maar weinig mensen die de kunst van het geven echt beheersen. Dit boek brengt daar verandering in. In De Wet van Snuf beschrijft bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier waarom goede relaties beginnen met geven. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden belicht hij de 26 belangrijkste manieren van geven. Hij laat bovendien zien welke voorwaarden en risico's eraan zijn verbonden, en wat het uiteindelijk oplevert. Wie snel meer succes wil boeken, privé of zakelijk, begint dus met De Wet van Snuf.
Eén fan per dag
Eén fan per dag
Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij! Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen. Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht. Trefwoorden: Fans organisatie klantcontact klanten handleiding
Hondenbrokken
Hondenbrokken
Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim, de eigenaar van een dierenspeciaalzaak, gaat in deze managementroman samen met zijn medewerkers op zoek naar het antwoord op de vraag waar klanten nu écht gelukkig van worden. Hij ontdekt dat klanten eigenlijk maar één ding willen: goed geholpen worden. Dat klinkt eenvoudiger dan het is, want klanten goed helpen blijkt veel te omvatten. Maar wie het onder de knie krijgt, wordt daarvoor rijkelijk beloond met trouwe klanten, die door mond-tot-mondreclame ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten. Hondenbrokken is een aanstekelijk verhaal voor iedereen die zijn klantgerichtheid − intern of extern − wil verbeteren. Het boek biedt op een speelse manier verhelderende inzichten en handige tips voor de dagelijkse praktijk in zowel profit- als non-profitorganisaties.
Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3955 beoordelingen
iDEAL
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels