Christelijke Boeken Pasen

37 Boeken
Het trouwe ezeltje
Het trouwe ezeltje
Ezeltje krijgt een speciale opdracht. Hij mag Jezus naar Jeruzalem dragen. Eenmaal daar aangekomen gaat het helemaal mis. Jezus wordt gevangengenomen en door zijn vrienden in de steek gelaten. Ezeltje laat Hem niet in de steek. Zelfs niet als Jezus sterft. Na een paar dagen gebeurt er een wonder ... Ook verschenen in deze serie: Het betweterige schaapje Het brullende leeuwtje Het koppige ezeltje
Samen onderweg naar Pasen
Samen onderweg naar Pasen
In dit gezinsdagboek volg je samen 40 dagen lang de levensweg van Jezus. Elke week bevat een uitgebreid gezinsmoment en zes kortere stukjes met vragen, bijbelteksten, weetjes en creatieve opdrachten voor kinderen in de bassisschoolleeftijd. Ook is er voor elke week een puzzelstuk, waarop een deel van de lijdensweg te zien is. In de loop van de weken zullen er letterlijk en figuurlijk steeds meer puzzelstukjes op hun plek vallen. De verwijzingen in het Oude Testament komen ook aan bod. Zodat kinderen voor het eerst of opnieuw de bijbelse lijnen ontdekken die naar Gods reddingsplan voor de wereld leiden. Dit boek verschijnt in samenwerking met de HGJB. Rondom dit boek ontwikkelde de HGJB materiaal voor clubs en kerken. Gezin, club en kerk kunnen op die manier tegelijk met hetzelfde project aan de slag. Met de QR-code in het boek download je de paasviering, het spel ’30 seconds’ en een paasquiz. Een leuk en leerzaam gezinsdag voor de Veertigdagentijd. Omdat er voor elke dag een stukje geschreven is, kun je het beste op woensdag 9 maart starten om precies aan te sluiten bij Pasen.
Kruistocht
Kruistocht
Tim Keller behandelt in dit nieuwe boek in zijn eigen, aansprekende stijl het verhaal van het leven van Jezus Christus. Hij laat daarbij niet alleen de weg naar eeuwig leven zien, maar ook de geschiedenis en het doel van onze wereld. Het verhaal van Jezus is in de loop van de geschiedenis al op honderden verschillende manieren verteld. Moet daar nog wel iets aan toegevoegd worden? Keller schrijft in zijn inleiding hierover: In deze schijnbaar eindeloze stroom van woorden en ideeën over Jezus leg ik nu voorzichtig ook dit boek. Het is een uitvoerige overdenking van het historische christelijke uitgangspunt dat het leven, de dood en de opstanding van Jezus het centrale gebeuren in de geschiedenis van mens en kosmos vormen en tegelijk het voornaamste ordeningsprincipe van ons eigen leven. Anders gezegd: het helderste inzicht in het verhaal over de wereld - en hoe wij daarin passen - krijg je door het verhaal over Jezus rechtstreeks en nauwkeurig in het oog te vatten. Mijn streven is hier om aan zijn woorden en daden te laten zien hoe prachtig zijn leven zin geeft aan het onze. Net als in zijn andere aansprekende boeken spreekt Keller zowel de zoekers als de gelovigen aan. Hij geeft in 'Kruistocht'een nieuw perspectief op het leven van Jezus Christus in een verhaal dat elke lezer zal bijblijven.
Mijn Bijbels ABC van Pasen
Mijn Bijbels ABC van Pasen
Pasen
9789087189426
De E is van Evangelie. ‘’Goed nieuws’’ betekent dat. Als je weet dat Jezus leeft, bezit je de grootste schat! In dit boekje wordt het Paasevangelie heel eenvoudig verteld en verbeeld, met als leidraad de letters van het alfabet. Linda Bikker schreef de tekst op rijm én maakte de illustraties.
Pasen in de grote stad
Pasen in de grote stad
'Moos en ik zijn al oud' zegt Kas. 'We hebben nog één wens. Het Paasfeest vieren in de grote stad. Dat feest duurt een week. Gaan jullie mee?' Bult kijkt naar Bink. 'Ik wil wel,' zegt Bult. 'En jij Bink?' Pasen in de grote stad is een bijbelvertelling op basis van Markus 11 en 14 tot en met 16, op AVI E3-niveau. Geschikt om voor te lezen aan groep 1 en 2, en voor groep 3 om zelf te lezen. Naast de verhalen staan de bijbehorende kleurplaten, zodat het een heel eigen boek wordt!
Vrouwen rond de Heiland
Vrouwen rond de Heiland
Vrouwen rond de Heiland is een herziene uitgave van de destijds goed lopende advents- en lijdenstijddagboeken Vrouwen rond de kribbe en Vrouwen rond het kruis. Deze bundel is aangevuld met stukjes over Hemelvaart en Pinksteren, zodat er bij elke christelijke feestdag een korte en inspirerende overdenking is.
Passie voor de passie
Passie voor de passie
Pasen
9789025908577
In 'Passie voor de passie' laat Ernst van den Hemel zien hoe De Matthäus en The Passion nieuwe betekenis krijgen in een ontkerkelijkt Nederland. Elk jaar beleven miljoenen Nederlanders een opvoering van het lijdensverhaal van Christus. Of het nu gaat om de Matthäus-Passion, The Passion of een van de vele andere passiespelen, in Nederland is er sprake van een opvallende populariteit van het verhaal van Christus’ kruisiging. Wat betekent deze passie voor de passie? Vaak wordt gewezen op het genie van Bach of de kracht van het bijbelverhaal. Maar is dat ook wat mensen beleven? Wat voelt, bijvoorbeeld, een babyboomer met religie-allergie bij het zingen van het 'Erbarme Dich' in de meezing-Matthäus? En wat betekent het grote, lichtgevende kruis dat tijdens The Passion voor de ogen van ruim drie miljoen tv-kijkers door de straten van een stad gedragen wordt? Ernst van den Hemel laat zien hoe het verhaal van Christus in het ontkerkelijkte Nederland beleefd wordt. De verschillende passiespelen blijken vaak iets heel anders te betekenen dan de organisatoren hopen. Passie voor de passie geeft een uniek inkijkje in de emotionele staat van Nederland.
Jezus is opgestaan
Jezus is opgestaan
Prentenboek over Pasen en Pinksteren bij de Peuterbijbel Dit kartonboek is een verkorte weergave uit de Peuterbijbel van de belangrijkste bijbelverhalen rondom Pasen en Pinksteren. Het boek start met de intocht in Jeruzalem en vervolgens komen de voetwassing, Pasen, Hemelvaart en Pinksteren aan bod. Gecombineerd met de prachtige en sfeervolle illustraties, zorgt dit prentenboek voor een uniek voorleesmoment. De tekeningen nodigen je peuter (of jonge kleuter) uit om te kijken, alles aan te wijzen en te benoemen. Voor kinderen vanaf 2 jaar, heel geschikt als cadeau
Samenleren II
Samenleren II
Maak van de dagelijkse bijbellezing een waardevol gezinsmoment met ‘Samenleren II’. In ‘Samenleren II’ biedt Wijnanda Hogendoorn handreikingen om bijbelleesmomenten tot waardevolle gezinsmomenten te maken. Het boek bevat creatieve handvatten om 25 weken lang iedere dag samen met de Bijbel bezig te zijn. Doordeweeks worden er korte momenten met enkele vragen en opdrachten aangeboden, voor de zondag is er een uitgebreidere verwerking beschikbaar. ‘Samenleren II’ is het tweede deel van een tweeluik en met name bedoeld voor de periode van het begin van het jaar tot en met Pinksteren, inclusief lijdenstijd en Pasen.
Krachtiger dan je denkt
Krachtiger dan je denkt
De opstandingskracht waarmee Jezus opstond uit de dood is in jou! Hoe zou de Kerk eruit zien als we dagelijks uit die opstandingskracht zouden leven? Beseffen we eigenlijk wel hoe overweldigend groot de kracht is die God ons geeft? Walfried Giltjes heeft passie voor een krachtige kerk. Als voorganger en spreker merkt hij dat christenen vaak juist geloven dat zij zwak zijn en maar weinig kracht bezitten. Walfried legt uit wat krachtige mensen zijn maar ook wat krachtige mensen niet zijn. Hij doet dat aan de hand van voorbeelden uit de Bijbel én uit zijn eigen leven. Een krachtige kerk bestaat niet uit krachtpatsers of superhelden die geen zwakte kennen, maar uit mannen en vrouwen die knielend hun leven overgeven aan Jezus. Een krachtige kerk is hongerig en nieuwsgierig naar het leven in volheid waar Jezus voor gekomen is. Verlang je naar een krachtig en betekenisvol leven? Dan is dit boek voor jou! Doelgroepen Christenen die tot hun bestemming willen komen Christenen op zoek naar kracht en levensvreugde Hongerige gelovigen Topics Eerlijke en open ontdekkingsreis Uitdagend en geloofsopbouwend Hoopvol OVER DE AUTEUR Walfried Giltjes (1977) is voorganger van ‘Shelter-Haarlem’, een evangelische gemeente in Haarlem. Walfried heeft passie voor een kerk die hongerig is naar meer van God. Hij is getrouwd met Maria en zij hebben drie kinderen in de tienerleeftijd. Walfried is graag buiten en houdt zich in zijn vrije tijd bezig met wandelen, zeilen en lekker eten.
Kanselserie 5 -   Pasen
Kanselserie 5 - Pasen
Maria Magdalena weent bij een leeg graf over een missende Bruidegom. Naar haar bevatting zal Hij nooit terugkomen. Ze heeft Hem door de dood verloren en denkt dat ze nooit de bruid van haar geliefde Bruidegom zal worden. Toch kan ze Hem niet missen. Het was liefde die de vrouwen voortdreef toen ze op weg gingen naar een leeg graf. De een werd daar verder geleid dan de ander. Maar allen bezaten, wat eenieder nodig heeft: de liefde! Preek 1 De bruid van Christus in haar gemis En Maria stond buiten bij het graf, wenende (Johannes 20:11a). Preek 2 Het Paasfeest en de liefde Om het graf te bezien (Mattheüs 28:1b).
Van hart tot Hart
Van hart tot Hart
Bidden
Pasen
Gebed
9789089723352
Henri Nouwen Van hart tot Hart Meditaties op weg naar Pasen Henri Nouwen werkte jarenlang in een Ark-gemeenschap in Canada. Van hart tot Hart is een bijzondere tekst die hij schreef op verzoek van Pauline Vanier, de moeder van Jean Vanier. Zij vroeg hem een klein boekje over het Heilig Hart te schrijven. In de oorspronkelijke tekst noemt hij het drie gebeden: het zijn eigenlijk prozagebeden waarin hij zich rechtstreeks richt tot Jezus, van hart tot Hart. Ontroerend en vanuit zijn eigen en diep geloof. Zo neemt Henri Nouwen ons ook nu nog mee in de Goede Week op weg naar Pasen. Hij eindigt zijn tekst in het boek aldus: 'Ik hoop van harte dat allen die deze gebeden met ons mee zullen bidden, ook de genezende en vernieuwende liefde mogen ervaren die haar bron heeft in het Hart van Jezus.' Henri Nouwen (1932-1996) behoort tot de meest gelezen spirituele schrijvers, met wereldwijd miljoenen lezers. Hij is geliefd vanwege de manier waarop hij woorden geeft aan een authentiek geloof.
Aftel-doe-dagboek
Aftel-doe-dagboek
Pasen
40-dagentijd
9789463691475
Op weg naar beneden Anneke Meester Ga met het hele gezin op weg naar Pasen! Je begint zes weken voor Pasen samen te knutselen, puzzels te maken, spelletjes te doen en te lezen. Met opdrachten voor verschillende leeftijden, van de allerkleinsten tot jonge tieners. Duik terug in de tijd en zoek samen Jezus op, om te horen en zien wat er allemaal gebeurt. Zo leer je Hem kennen en ga je mee met Hem op reis, naar beneden langs de touwladder. En waar je dan uitkomt? Dat ontdek je vanzelf… Hoe het werkt In de doos krijg je een stoffen touwladder, stickers met schoentjes, een tafeldagboek en werkbladen. Zoek een mooi moment op de dag uit om samen de tekst in het dagboek te lezen en de opdrachten te doen. Elke dag mag iemand een paar schoenen op de ladder plakken. Zo ga je dag voor dag met Jezus mee op weg naar Pasen. Je begint zes weken voor Pasen, en daarna ga je nog een week door.
Durf het nieuwe leven aan!
Durf het nieuwe leven aan!
Deel 3 van 5 Christus nodigt ons uit tot een nieuw leven. Om dit nieuwe leven aan te durven moeten we eerst met onze grenzen leren leven, onze kwetsuren erkennen, onze gevoelens van agressie, angst en schaamte bewust aanvaarden en ons laten troosten. Alleen zo kunnen wij ons leven laten vernieuwen op de wegen naar Pasen die God ons aanwijst. Dit boek put even rijkelijk uit de Bijbel als uit de menswetenschappen. Het biedt ons veel praktisch inzicht en hulp op onze weg naar innerlijke omvorming en genezing. Simon Pacot voert ons hier door het proces van het doordringen van het evangelie tot in onze diepste diepten en leert ons daarbij, hoe wij onze wegen ten dode kunnen verlaten om ons te verzoenen met het leven en de vreugde van de Verrijzenis ervaren. Simone Pacot is emeritus advocate van het gerechtshof van Parijs. Samen met het team van stichting Bethesda geeft zij sinds vele jaren sessies over het doordringen van het evangelie tot in de diepste diepten van het menselijk wezen.
Romeinen in 40 dagen
Romeinen in 40 dagen
Max Lucado leidt ons in deze studie in zes weken door een van de rijkste theologische werken ooit geschreven: het boek Romeinen. De kern van Romeinen is dat we gered worden door genade, door geloof. Als we het voorrecht en de kracht van genade echt begrijpen, bevrijdt het ons van de noodzaak om goede dingen te doen, zodat we vrij zijn om goede dingen te kunnen doen. Geen plicht, maar vrijheid. Met deze bijbelstudies inclusief videomateriaal, vragen en activiteiten ga je in groepsverband het hele boek Romeinen door. Elke week krijg je een aantal dagteksten en reflectievragen om je te helpen het materiaal dat je tijdens de groepsbijeenkomst hebt behandeld verder te verkennen. Het boek bevat ook een handleiding voor gespreksleiders. In deze bevrijdende studie focust Lucado zich op thema’s als de realiteit van zonde, Gods genade die voor iedereen beschikbaar is en leven in de voetsporen van Jezus.
Passie
Passie
Pasen
9789083114897
Het mooiste en misschien wel belangrijkste feest uit de Bijbel: Pasen! Het feest waarop we vieren dat Jezus Christus leeft en de dood overwon. Al onze schuld is weggedaan. Het graf is open en de weg naar God ook. In dit magazine staan acht verhalen over mensen die dit plan van God in eerste instantie niet begrepen. Hun verhalen zijn een vrije bewerking vanuit de vier Evangeliën in de Bijbel en laten Petrus, Maria, Pilatus, Judas, Maria Magdalena, Simon van Cyrene en Thomas aan het woord. Deel in hun passie en liefde. Verdriet en pijn. Twijfel en wanhoop. Hun zoektocht naar waarheid en hun diepe vreugde als ze die ontdekken. Ervaar dat Jezus het Licht van de wereld is. Ook voor mensen van vandaag! Passie is een luxe glossy, dat speciaal voor de Paasdagen is samengesteld. Door de mooie fotografie en stijlvolle vormgeving is het een blad wat je jezelf graag cadeau doet of op tafel legt, maar wat zich ook uitstekend leent als evangelisatiemateriaal om weg te geven aan vrienden of collega's.
Belaan met smart en hoon
Belaan met smart en hoon
Goede Vrijdag
Pasen
9789087182656
In deze uitgave vindt u 49 overdenkingen die gebruikt kunnen worden om tijdens de zeven lijdensweken elke dag een moment stil te staan bij het bitter lijden en sterven van Christus. Luther heeft daarover een schat aan evenwichtig, Bijbels onderwijs nagelaten! Het voornaamste in het lijden van Christus is dat men overdenkt dat Hij geleden heeft in gehoorzaamheid aan Zijn hemelse Vader tot ons nut, én dat opdat de Schrift vervuld zou worden. Christus heeft gezegd tegen Zijn discipelen: 'Zie, wij gaan op naar Jeruzalem, en het zal alles volbracht worden aan de Zoon des mensen, wat geschreven is door de profeten.' Dát verdient onze aandacht! Het zal ons doen beseffen met hoeveel liefde Hij Zichzelf voor ons gaf. Dat zal een wederliefde verwekken. De overdenkingen zijn samengesteld door J. Kranendonk-Gijssen uit de nagelaten geschriften van dr. Maarten Luther.
Omdat God ernaar verlangt mens te zijn
Omdat God ernaar verlangt mens te zijn
Hét geschenkboek voor Kerst, met overwegingen rond de menswording van Jezus en schilderijen van oude meesters. Omdat God ernaar verlangt mens te zijn van Tomáš Halík is een prachtig geschenkboek met overwegingen voor Kerst en oude meesterwerken. De mens streeft naar vrijheid en macht en wil in het middelpunt van de belangstelling staan. In dit geschenkboek laat Tomáš Halík zien hoe God door zijn verlangen mens te worden, juist zwakte en kwetsbaarheid verheft tot ware kracht. Het kerstmysterie van de incarnatie wordt ook tastbaar in de schilderijen van oude meesters, die aanzetten tot meditatie. ‘Laten we God niet zoeken in de stormen van rampen, in de overstromingen van ongeluk waardoor onze zekerheden beginnen te wankelen. Laten we liever naar zijn stem luisteren in de zachte adem van menselijk mededogen, in de uitingen van solidariteit. In het heilige en onvoorwaardelijke van de liefde, daar ontdekken we God,’ aldus Halík. ‘In dit boek wordt Kerst tastbaar dankzij de vervlechting van hoopvolle gedachten van Halík en schilderijen van oude meesters.’
Kostbaar bloed
Kostbaar bloed
In dit veertigdagenboek op weg naar Pasen staan de verhalen die heenwijzen naar of direct gaan over het kostbaar bloed van Jezus centraal. Zijn bloed dat vergoten is tot een volkomen verzoening van al onze zonden. Vanuit het Oude Testament is daar de offerdienst die op zoveel manieren heenwijst naar de komst van Jezus. In het Nieuwe Testament gaat het om het volmaakte Offer: Jezus’ verzoenend sterven voor onze zonden, ziekten en zorgen, uitlopend in Zijn opstanding. Door Zijn bloed kan Hij ons vergeven en genezen. Dat deed Hij niet omdat wij dat verdienen, maar uit genade. Hij voor mij: Amazing Grace! Over de auteur: Nieske Selles neemt je mee op reis door de hele Bijbel heen waarbij de rode raad de betekenis van de offerdienst is, en het volmaakte Offer van Gods Zoon. Ze schrijft, spreekt en denkt mee over verschillende thema’s. Eerder schreef ze voor Sestra Maar ik vertrouw op U, Geboren Glorie, Vul mij opnieuw en (Ver)wonderen. Zie voor meer informatie www.nieskeselles.nl
Kom en zie
Kom en zie
Al eeuwenlang is de tijd rondom Pasen een tijd van bezinning. Dit veertigdagenboek helpt je hierbij en geeft woorden van verstilling, verscherping en vertroosting, om zo in deze veertigdagentijd je ogen te richten op Jezus. Het zien op Jezus doen we door te kijken door de ogen van de gelovige van vroeger en nu. Wat zagen zij van Jezus en wat zegt ons dat? Deze veertig dagen ga je op weg en kijk je naar Jezus door middel van overdenkingen, gedichten, vragen en opdrachten. Zo leer je in deze dagen zien wat het betekent dat Christus ons lief heeft gehad tot in de dood. Eén ding is zeker: we zullen nooit uitgekeken raken. Een prachtig cadeau voor jezelf of die ander in de 40dagentijd.
Rondom het kruis
Rondom het kruis
Welke personen stonden er rond het kruis van Jezus? Wat was hun relatie met Hem en hoe reageerden ze op Hem, en met name ook op Zijn lijden? Wie zijn ze volgens de evangeliën? Hoe zijn ze veranderd omdat ze met Jezus omgingen? In Rondom het kruis volgen we in zeven weken zeven (groepen) personen die tijdens Jezus’ laatste uren op aarde om hem heen stonden. Voor elke lijdensweek schreef een auteur zes meditaties met reflectievragen. Dit boek wil je helpen om bewuster toe te leven naar Pasen.
Boer Boris - Boer Boris en de eieren
Boer Boris - Boer Boris en de eieren
Pasen
9789025762520
'Boer Boris en de eieren' is het zevende deel in de razend populaire en bekroonde prentenboekenreeks van Ted van Lieshout en Philip Hopman. Eerdere delen in de serie werden bekroond met een Vlag & Wimpel en uitgeroepen tot Prentenboek van het Jaar. In 'Boer Boris en de eieren', een perfect prentenboek voor Pasen, hebben de kippen extra hun best gedaan om vrolijke, gekleurde eieren te leggen. Boris laadt ze op de trekker om ze te verstoppen door het héle land, en de kippen gaan gezellig mee. Maar na een bijna-botsing met de Paashaas zijn alle eitjes stuk. Van schrik leggen de kippen opnieuw een ei, maar dit keer zijn ze helaas niet zo mooi gekleurd. Er moet gauw iets gebeuren. Maar hoe komen ze aan kleuren? Voor kinderen vanaf 3 jaar. Ted van Lieshout heeft een enorm en veelvuldig bekroond oeuvre op zijn naam staan, maar voor heel jonge kinderen schreef hij nog maar weinig. Met 'Boer Boris' bewijst hij dat hij ook dat uitstekend kan: hij weet precies die dingen te benoemen die een peuter boeien en verstaat de kunst om zelfs in een tekst voor zulke jonge kinderen nog humor te verwerken. Ook illustrator Philip Hopman heeft voor zijn werk al vele prijzen ontvangen, waaronder de prestigieuze Max Velthuijs-prijs voor zijn gehele oeuvre. Rond Boer Boris heeft hij een heldere, vrolijke, maar vooral ook warme wereld geschapen. Jonge kinderen zullen de tekeningen in de populaire prentenboekenreeks telkens weer willen bekijken - en hun ouders genieten mee.
Schatten verzamelen
Schatten verzamelen
Psalm 23
Advent
Pasen
9789088972942
Alles op aarde verdwijnt, maar God blijft voor eeuwig! Daarom is het waardevol om met kinderen na te denken over God en Zijn Woord. Schatten verzamelen biedt hiervoor handvatten. In de verschillende hoofdstukken worden volgens een vaste volgorde Bijbelteksten behandeld, zoals Psalm 23, Psalm 139 en de ‘Ik ben’-uitspraken van Jezus. Het boek nodigt uit om met elkaar na te denken over de Bijbel en samen creatief aan de slag te gaan. Aan het einde van elk hoofdstuk kennen de kinderen als het goed is het Bijbelgedeelte uit hun hoofd en hebben ze een mooi werkje dat hen er steeds weer aan herinnert. Ook biedt het boek verwerkingen voor advent en de lijdenstijd. Dit boek kan kinderen helpen om ‘schatten’ te verzamelen in de hemel. Dan zijn ze heel gelukkig!

Pasen is een bijzondere tijd voor christenen over de hele wereld, want het herinnert ons aan de opstanding van Jezus Christus en de belofte van eeuwig leven. Bij Dagelijksebroodkruimels begrijpen we het belang van Pasen en willen we jou helpen om de diepere betekenis van deze heilige gebeurtenis te ontdekken. Onze collectie Christelijke Boeken Pasen neemt je mee op de reis van de Weg van het Leven en biedt inzicht en inspiratie voor jouw geloof.

De Weg van het Leven, zoals beschreven in de Bijbel, vertelt het verhaal van Jezus Christus, Zijn lijden, dood en opstanding. Onze boeken verkennen dit verhaal op een diepgaande manier, waardoor je een dieper begrip krijgt van de genade en liefde van God. Ze bieden inzichten in de symboliek van Pasen en hoe deze gebeurtenis ons persoonlijke leven kan transformeren.

Of je nu op zoek bent naar bijbelse overdenkingen, getuigenissen van geloof, of theologische inzichten, onze Christelijke Boeken Pasen bevatten een schat aan informatie om je geloof te verdiepen en je relatie met God te versterken. We geloven dat de boodschap van Pasen niet beperkt moet blijven tot slechts één seizoen, maar het hele jaar door gevierd en overwogen kan worden.

Bij Dagelijksebroodkruimels zijn we gepassioneerd om jou te helpen groeien in je geloof en om de weg van het leven te bewandelen zoals Jezus dat heeft voorgedaan. Ontdek onze collectie Christelijke Boeken Pasen en laat je inspireren om de betekenis van Pasen in je dagelijks leven te integreren. Samen kunnen we de weg van het leven bewandelen en Gods genade en liefde ervaren.

Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf €40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels