Christelijke Boeken

Op zoek naar christelijke boeken? DagelijkseBroodkruimels biedt christelijke boeken van diverse christelijke uitgevers. Bij ons kun je makkelijk online christelijke boeken kopen en je hebt ze snel in huis. Je vindt op onze website een groot assortiment christelijke boeken; van Bijbelse Dagboeken tot christelijke romans en van christelijke kinderboeken tot boeken pastoraat.

4646 Boeken
Een zegenwens voor jou
Een zegenwens voor jou
Zegen
Bemoedigen
9789033802751
Een zegenwens voor jou is een fris, eigentijds cadeauboek dat je openslaat en open lƔƔt. De verrassende quotes, gedichten en korte overdenkingen zijn stuk voor stuk echte woordschatten en vormen een prachtig samenspel met de full colour afbeeldingen. Het boek is opgebouwd rondom zes bijbelse themaā€™s: Schitter in Zijn licht, aan Zijn voeten, kind van God, kom tot Mij, vieren en glansrijk. De teksten en beelden nodigen uit om er langere tijd over na te denken en de Bijbel erbij open te slaan. Zo worden de woorden Ć©cht van betekenis voor je leven. Een prachtig vormgegeven cadeauboek om eindeloos doorheen te struinen! Een zegenwens voor jou is een uitgave in samenwerking met DagelijkseBroodkruimels.
Beeldschoon
Beeldschoon
Kerst
Bemoedigen
9789090379470
Beeldschoon, is een prentenboek waarbij het beeldend en in dichtvorm je wil vertellen hoe de Bijbel vol staat met beeldschone teksten en beloftes. Om je te verwonderen en te bemoedigen zodat de waarheid van Zijn woord elke dag weer tot je door mag dringen. Gebruik het als een open boek zodat al deze gedichtjes en beelden midden in de pijn, samen Ć©Ć©n gedicht zullen vormen dat ons allemaal (nog) dichter bij de Vader zal brengen.
Samen onderweg naar Pasen
Samen onderweg naar Pasen
In dit gezinsdagboek volg je samen 40 dagen lang de levensweg van Jezus. Elke week bevat een uitgebreid gezinsmoment en zes kortere stukjes met vragen, bijbelteksten, weetjes en creatieve opdrachten voor kinderen in de bassisschoolleeftijd. Ook is er voor elke week een puzzelstuk, waarop een deel van de lijdensweg te zien is. In de loop van de weken zullen er letterlijk en figuurlijk steeds meer puzzelstukjes op hun plek vallen. De verwijzingen in het Oude Testament komen ook aan bod. Zodat kinderen voor het eerst of opnieuw de bijbelse lijnen ontdekken die naar Gods reddingsplan voor de wereld leiden. Dit boek verschijnt in samenwerking met de HGJB. Rondom dit boek ontwikkelde de HGJB materiaal voor clubs en kerken. Gezin, club en kerk kunnen op die manier tegelijk met hetzelfde project aan de slag. Met de QR-code in het boek download je de paasviering, het spel ā€™30 secondsā€™ en een paasquiz. Een leuk en leerzaam gezinsdag voor de Veertigdagentijd. Omdat er voor elke dag een stukje geschreven is, kun je het beste op woensdag 9 maart starten om precies aan te sluiten bij Pasen.
Kleurboek bij de Bijbel
Kleurboek bij de Bijbel
9789043535687
Een bijzonder kleurboek waarin de mooiste bijbelteksten worden gecombineerd met 30 prachtige platen om in te kleuren! Pak je kleurpotloden of pennen en ga aan de slag met dit bijzondere ā€˜Kleurboek bij de Bijbelā€™, waarin de mooiste bijbelteksten worden gecombineerd met prachtige kleurplaten. Elke plaat bevat bijzondere goudkleurige details. Het kleurboek neemt je mee door de Bijbel heen, rondom deze themaā€™s: onze wereld, onze God, Gods lessen en ons antwoord. Neem de tijd om een passage te lezen, laat je inspireren en ga aan de slag met je kleurpotloden of pennen. Een prachtig cadeauboek om uren in te kleuren.
Zij Lacht dagboek
Zij Lacht dagboek
9789492831736
Dagelijks publiceert Zij Lacht een overdenking bij een bijbeltekst op de website. Meer dan 25.000 vrouwen lezen deze toegankelijke overdenkingen en worden zo elke dag aangevuurd om met God te leven. Zij Lacht heeft nu 300 overdenkingen uitgezocht om in een offline dagboek te publiceren. De overdenkingen zijn kort en eigentijds en daardoor geschikt om overal te lezen. Elke overdenking wordt afgesloten met een 'aan de slag', zodat de lezer wordt uitgedaagd de boodschap mee te nemen haar leven in.
Kostbaar bloed
Kostbaar bloed
In dit veertigdagenboek op weg naar Pasen staan de verhalen die heenwijzen naar of direct gaan over het kostbaar bloed van Jezus centraal. Zijn bloed dat vergoten is tot een volkomen verzoening van al onze zonden. Vanuit het Oude Testament is daar de offerdienst die op zoveel manieren heenwijst naar de komst van Jezus. In het Nieuwe Testament gaat het om het volmaakte Offer: Jezusā€™ verzoenend sterven voor onze zonden, ziekten en zorgen, uitlopend in Zijn opstanding. Door Zijn bloed kan Hij ons vergeven en genezen. Dat deed Hij niet omdat wij dat verdienen, maar uit genade. Hij voor mij: Amazing Grace! Over de auteur: Nieske Selles neemt je mee op reis door de hele Bijbel heen waarbij de rode raad de betekenis van de offerdienst is, en het volmaakte Offer van Gods Zoon. Ze schrijft, spreekt en denkt mee over verschillende themaā€™s. Eerder schreef ze voor Sestra Maar ik vertrouw op U, Geboren Glorie, Vul mij opnieuw en (Ver)wonderen. Zie voor meer informatie www.nieskeselles.nl
Het visje dat wilde weten wie God is
Het visje dat wilde weten wie God is
Schepping
9789059991538
Je kunt God niet zien. Hoe weet je dan wie Hij is? Visje woont in het midden van de Indische Oceaan bij prachtig koraal en vraagt zich dat ook af. Een pelikaan neemt Visje mee op reis en laat met voorbeelden uit de schepping zien wie God is.
Agenda 2024
Agenda 2024
9789464250824
Deze jaaragenda van DagelijkseBroodkruimels en Sestra is voor de christelijke vrouw die praktisch en mooi met elkaar wil verenigen. De prachtige vormgeving in DagelijkseBroodkruimels-stijl komt terug in de weekoverzichten, maar ook in de overdenkingen en mooie platen waarmee de weekoverzichten worden afgewisseld. Ter bemoediging en inspiratie zijn elke week Bijbelteksten en andere inspirerende quotes toegevoegd. Een prachtige Ć©n praktische agenda die je het hele jaar met plezier kunt gebruiken.
Heimwee en hoop
Heimwee en hoop
Advent
9789043537193
Een waardevol meditatieboek, perfect om cadeau te doen of zelf te lezen. ā€˜Heimwee en hoopā€™ is een meditatiebundel van Pieter L. de Jong over het verlangen naar de nabijheid van God, geschikt als cadeauboek. Iedereen weet wat heimwee is. Het is een vreemd, nauwelijks te beheersen gevoel van verlangen naar iets wat voorbij is. Maar nog sterker kan heimwee zich uiten in een verlangen naar het moment dat je leven eindelijk zal zijn zoals je bewust en onbewust hoopt en bidt. Een leven vol van de goedheid en de nabijheid van God. Daarover gaan de meditaties in dit boek. Ze zijn grotendeels ontstaan in coronatijd, zodat ook het verlangen naar het samenkomen rond de Bijbel erin doorklinkt. Een aantal meditaties zijn specifiek geschreven voor de periode van Advent en Kerst. Een waardevol boek om zelf te lezen of cadeau te geven in het pastoraat.
Jouw leugens, Gods waarheid
Jouw leugens, Gods waarheid
Welke leugens geloof jij? En hoe hebben die leugens jouw beeld van God, jezelf en de wereld vervormd? In Jouw leugens, Gods waarheid worden leugens ontkracht door bijbelse waarheden. Zo leert de lezer haar denken te vernieuwen aan de hand van het Woord van God. Een lange tijd heeft de auteur zelf ook veel leugens leven geloofd. Onbewust had dit grote invloed op hoe ze naar God, zichzelf en de wereld om haar heen keek. Des te meer ze zich verdiepte in de Bijbel, des te meer leugens ze begon te herkennen en des te sterker de waarheid de overhand nam in haar leven. Het resultaat: vreugde, rust en vertrouwen. Een praktisch boekje dat de lezeres helpt om het principe van het vernieuwen van je denken te oefenen. Er worden 60 leugens besproken die je als vrouw zou kunnen geloven. Tegenover elke leugen staat een waarheid vanuit de Bijbel. Ook is er ruimte om zelf je persoonlijke leugens en Gods waarheid daarover toe te voegen. Romely Hannah is een christelijke content maker op social media. Hier deelt ze haar haar zoektocht naar wat het inhoudt om Jezus te volgen als 23-jarige vrouw.
Dagboek DagelijkseBroodkruimels
Dagboek DagelijkseBroodkruimels
9789033802454
Dit dagboek bevat content van de website dagelijksebroodkruimels.nl. In het dagboek staan bijbelcitaten uit de Herziene Statenvertaling, gedichten, illustraties en diverse teksten. Het omslag is voorzien van een speciale coating in subtiel reliƫf, voorzien van strakke titelindruk.
Thuis in het Woord
Thuis in het Woord
We vinden het allemaal belangrijk om Gods Woord te lezen en te bestuderen. Maar soms is het lastig om ergens te beginnen. Misschien vind je het moeilijk om de tijd ervoor te vinden, of zorgen frustraties uit het verleden ervoor dat je niet de motivatie hebt om te lezen in Gods Woord. Hoe kunnen we, als christelijke vrouwen, ons verlangen om de Bijbel te lezen voeden? Hoe kunnen we telkens opnieuw onze focus op God leggen? 'Thuis in het Woord' biedt je een duidelijke aanpak als het gaat om bijbellezen. Het wil je helpen om een spade dieper te gaan in je bijbelstudie, zodat je kennis over God vergroot wordt en je hart door het bestuderen van Gods Woord verandert. Elk hoofdstuk sluit af met een aantal gespreksvragen waardoor het boek ook geschikt is voor groepsbesprekingen, naast het persoonlijk gebruik.
Geloof
Geloof
Geloof
9789060675113
'Geloof is niet een garantie tegen moeilijkheden, maar wel tegen nederlagen.' Door dit soort eenvoudige waarheden is Corrie ten Boom beroemd geworden. Zij moedigt ons aan in Jezus Christus te geloven en op Gods beloften te vertrouwen.
Vertrouwen
Vertrouwen
Vertrouwen
9789060675137
Bezorgdheid, vrees en gepieker zijn het gevolg van het feit dat we God niet vertrouwen. Corrie leert u in dit boekje hoe u uw bekommernis op de Heer kunt werpen. Zij wist waarover zij sprak. Haar eenvoudige woorden zullen u diep in uw hart raken en u helpen onbezorgd te leven.
Bijbel (HSV) met psalmen
Bijbel (HSV) met psalmen
9789065395115
Bijbel in Herziene Statenvertaling (HSV) met een duurzaam krasvast omslag in het formaat 12x18 cm. Geschikt voor kerken, scholen en voor persoonlijk gebruik. Deze uitgave bevat de complete bijbeltekst en de berijmde psalmen 1773, enige gezangen en formulieren.
Bouwen aan het Koninkrijk
Bouwen aan het Koninkrijk
Bouw mee aan het Koninkrijk van God! God is Heer over alles. Zijn Koninkrijk komt, zoals in de hemel, zo ook op aarde. Maar hoe komt dat Koninkrijk op aarde? En welke rol speel jij daarbij? SamuĆ«l Visser daagt je uit om jouw plek in de samenleving te ontdekken en die in te nemen, zodat Zijn Koninkrijk daar zichtbaar wordt. De samenleving wacht op jou met al je talenten en kwaliteiten! Wij zijn geroepen als ambassadeurs van Zijn Koninkrijk, in een wereld in verwarring. Samen mogen we de Koning vertegenwoordigen binnen het bedrijfsleven, onderwijs of Ć©Ć©n van de andere invloedsferen in deze maatschappij, zodat Zijn Koninkrijk doorbreekt en deze aarde een mooiere plek wordt om op te leven. Bouw je mee? ā€˜Dit boek is Ć©cht een aanrader als je meer in je bestemming wilt gaan levenā€™ ā€“ Hans Maat, directeur Evangelisch werkverband PKN ā€˜Wij hopen dat je de hartstochtelijke oproep van SamuĆ«l waardeert om in jouw werk de plek in te nemen die je van God gekregen hebtā€™ ā€“ Siebe en Volke Slagter, oprichters van Towncrier, een profetisch initiatief voor transformatie OVER DE AUTEUR SamuĆ«l Visser is getrouwd met Hope en vader van vijf kinderen. SamuĆ«l en Hope hebben jaren gewerkt op het snijvlak van zending en ontwikkelingswerk, o.a. in Oeganda en Nepal. Momenteel woont het gezin weer in Nederland en werkt SamuĆ«l als managementconsultant en coach. SamuĆ«l heeft een grote passie voor de doorbraak van Gods Koninkrijk op aarde, op alle terreinen van het leven.
Kringserie  -   Leren vertrouwen op God
Kringserie - Leren vertrouwen op God
'Je moet maar vertrouwen op God.' Hoe vaak horen we dat of zeggen we dat tegen een ander? Maar wat betekent 'vertrouwen op God'? Hoe gemakkelijk of hoe moeilijk is dat? En hoe leer je of hoe blijf je op God vertrouwen ook als het stormt in je leven? De psalmen willen ons daarbij helpen. Het bijbelboek Psalmen is een boek vol hoop en bemoediging. Het bevat woorden die nog steeds relevant zijn en ons geloofsleven verdiepen. Hetty Lalleman schreef tien bijbelstudies over psalmen waarin het vertrouwen op God centraal staat. Tien hoopvolle bijbelstudies die ons inspireren om ons vertrouwen op God te stellen. Geschreven voor kringgebruik, maar ook heel geschikt voor zelfstudie. 'Leren vertrouwen op God' is een bijbelstudieboekje uit de bekende Kringserie. Deze serie is uitgegeven in samenwerking met de IZB. De IZB is een vereniging binnen de PKN die zich bezighoudt met zending in Nederland. Ze wil gemeenten leren kerk in de wereld te zijn.
Ik ben altijd bij je
Ik ben altijd bij je
9789059991354
ā€˜De vreugde die de HEER u geeft , is uw krachtā€™ (Nehemia 8:11) Het leven kent goede en slechte dagen. Dagen waarop het leven pijn doet en dagen waarvan je eindeloos zou willen genieten. Dagen waarop God veraf lijkt en dagen waarop je zijn aanwezigheid bijna kunt voelen. Zijn belofte Ik ben altijd bij je, geldt voor iedere dag, goed of slecht. En middels dit boekje wil Sarah Young je daarvan doordringen, zodat je zijn nabijheid zult zoeken en ervaren. Want dat zal je blijdschap vergroten en je relatie met Jezus versterken.
Een echtpaar naar Gods hart
Een echtpaar naar Gods hart
Huwelijk
9789077669778
Een huwelijk dat ermee door kan? Een huwelijk waar je mee door kunt! Elkaars beste vriend. Geliefden die het beste voor elkaar willen en bitterheid en wrok geen kans geven. Een relatie die de liefde van Christus laat zien. Is zo'n huwelijk wel mogelijk? Of is 'lang en gelukkig leven' een illusie? Leer van het leven van tien echtparen uit de Bijbel hoe je... _ elkaar kunt liefhebben zoals God het bedoeld heeft _ in goed overleg en zonder conflict moeilijke beslissingen kunt nemen _ zonder angst of onbegrip met elkaar kunt communiceren _ als team kunt functioneren en als eenheid naar buiten kunt treden \* op Gods leiding kunt vertrouwen, ook als de toekomst onzeker is Of je nu aan het begin van je 'huwelijksreis' staat of al jaren onderweg bent: dit boek zal je verfrissen en vernieuwen. Ontdek hoe je samen kunt leven als een echtpaar naar Gods hart. Inclusief dertig overdenkingen
Overgave
Overgave
Overgave
9789060675236
Bemoedigend, troostend, leerzaam, corrigerend, stimulerendĀ… Dat zijn de Gideonietjes, mooie kleine boekjes die je meeneemt in je tas of binnenzak. Ze zijn voor jezelf, om te lezen als je even tijd hebt. Of voor een ander, om weg te geven als een mooi cadeautje voor de prijs van een kaart. Gideonietjes spreken tot je hart, tot je diepste innerlijk.Elk Gideonietje is een kostbaar kleinood.
Jij bent geliefd
Jij bent geliefd
Liefde
Bemoedigen
9789033802553
God houdt van jou. Persoonlijk. Krachtig. Gepassioneerd. Hij houdt van je met een liefde die nooit faalt. En zijn liefde ā€“ als je die binnenlaat ā€“ kan je vullen en je achterlaten met een kostbare liefde die het waard is te worden uitgedeeld. In Jij bent geliefd schrijft Max Lucado over liefde aan de hand van 1 KorintiĆ«rs 13. Daarbij gaat het over liefde als levensveranderende houding. De liefde die vriendschappen en huwelijken redt en die Gods hand in ons leven zichtbaar maakt. ā€˜Het geheim van liefhebbenā€™, zegt Lucado, ā€˜is een geliefd leven leiden. Vanuit Gods diepe, kostbare liefde voor ons kunnen wij liefde uitdelen aan de mensen om ons heen.ā€™ Een mooi vormgegeven cadeauboek met inspirerende quotes, bijbelteksten en korte gedachten van Max Lucado.

Christelijke Boeken

Als je op zoek bent naar inspiratie, troost of wijsheid in je leven als christen, dan kunnen boeken over het christelijk geloof een waardevolle bron van informatie zijn. Deze boeken bieden diepgaande inzichten en perspectieven die je kunnen helpen om je geloof te verdiepen en te versterken. Er zijn talloze christelijke boeken beschikbaar, variƫrend van bijbelstudies en theologische werken tot persoonlijke getuigenissen en spirituele handleidingen. Of je nu op zoek bent naar praktische tips voor het gebedsleven, bijbelstudie of leiderschap in de kerk, er is altijd wel een boek dat bij je past. Door het lezen van christelijke boeken kun je groeien in je geloof en inzicht krijgen in de bijbelse principes die je kunnen helpen om je leven op een goede manier te leiden. Bovendien kunnen deze boeken je helpen om antwoorden te vinden op de vragen en twijfels die je hebt over het christelijk geloof. Het lezen van christelijke boeken kan ook een geweldige manier zijn om te groeien in gemeenschap met andere christenen. Door het delen van de inzichten en ervaringen die je hebt opgedaan uit deze boeken, kun je met anderen praten over je geloof en elkaar ondersteunen in het dagelijks leven. Of je nu een nieuwkomer bent in het christelijk geloof of een doorgewinterde gelovige, er is altijd wel een christelijk boek dat je kan helpen om te groeien in je relatie met God. Dus waar wacht je nog op? Duik in de wereld van christelijke boeken en ontdek hoe je je geloof kunt verdiepen en versterken. Kortom, boeken over het christelijk geloof bieden waardevolle inzichten en perspectieven die je kunnen helpen om je geloof te verdiepen en te versterken. Of je nu op zoek bent naar praktische tips, theologische inzichten of spirituele handleidingen, er is altijd wel een boek dat bij je past. Door het lezen van deze boeken kun je groeien in je geloof en je relatie met God versterken.

Duurzaam & sociaal
Altijd retourneren & levenslange service
Gratis verzending vanaf ā‚¬40,-
Hulp of advies nodig?
Vind je antwoord eenvoudig en snel op onze service pagina.
DagelijkseBroodkruimels Team
40.000+
volgers
45.000+
vind-ik-leuks
9,2/10
3953 beoordelingen
Thuiswinkel waarborg
Algemene voorwaardenPrivacyCookies
Ā© 2014 - 2024 Dagelijkse Broodkruimels